Om mig

Mitt foto
Vi adopterar Elsa. Vi är i Taiwan och väntar på att papper ska bli klara, medan vi lär känna Elsa. Och hon oss.

tisdag 5 maj 2020

Mina meriter

Jag har gjort två riktigt svåra saker i livet.

Tagit körkort och adopterat barn.

Om folk bara visste.

Ja, körkort vet de ju, jag är förvånad över att jag fick ett. Inte för att jag kör dåligt, men för att jag tänker på mig själv som en som inte borde kunna köra. Lite oklart varför, egentligen. Men alltså: jag har körkort.

Och jag har adopterat barn.

Om folk bara visste.

Detta borde kvalificera mig för vartenda jobb jag nånsin skulle vilja ha. Strunta i min CV, strunta i tidigare anställningar och utbildning. Fråga bara: Har du körkort? Har du adopterat barn?

Är svaret ja på de frågorna så har du framför dig en person som klarar allt i hela världen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar