Om mig

Mitt foto
Vi adopterar Elsa. Vi är i Taiwan och väntar på att papper ska bli klara, medan vi lär känna Elsa. Och hon oss.

måndag 18 april 2016

Da capo

Kidsen och jag var på den stora roliga lekplatsen idag igen, precis samma sak som vi provade när vi var nyhemkomna.

Då var det inte lätt. Jag var en man för kort hela tiden. Idag gick det utmärkt. Vi åkte spårvagn, vi kollade på sälar, vi lekte på lekplatsen och vi grillade korv.  Det regnade också. Gick bra ändå. Går blra, som Elsa Dong-Mei skulle ha sagt.

Det beror såklart på sådant som att Elsa Dong-Mei är ett halvår äldre och klarar massa nya saker och att jag kan lämna henne lite utan att oroa mig för att all anknytning ska gå överbord.

Eller också är det så här: jag kanske, trots allt, börjar bli lite bättre på den här trebarnsgrejen.

Borde definitivt ha fyra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar