Om mig

Mitt foto
Vi adopterar Elsa. Vi är i Taiwan och väntar på att papper ska bli klara, medan vi lär känna Elsa. Och hon oss.

torsdag 15 september 2016

Goji

Vet nån hur man gör för att ha tre barn i två olika omsorger och lite fritidsaktiviteter och samtidigt arbeta?

Jag har varit hemma så länge att jag har glömt att man måste vara på jobbet ibland. Morgonstress har vi redan, för alla ska ju till skola och dagis, men om jag ska jobba måste vi nog ha eftermiddagsstress och kvällsstress också.

Jag tror att vi ska börja med att inte laga middag. Kanske kan man göra nån sorts proteinshake med gojibär och alger, så att alla får i sig rätt mängd näring.

2 kommentarer:

  1. Haha! Underbart inlägg! Morgonstress, eftermiddagsstress och kvällsstress har vi hos nästan jämt (är ensamstående med fyra små). Proteinshake på gojibär och alger låter som en toppenbra lösning, förutom att mina barn ratar allt som inte är korv (suck!).

    SvaraRadera
  2. Ensam med fyra. Du är en hjälte och skulle ha en medalj!

    SvaraRadera