Om mig

Mitt foto
Vi adopterar Elsa. Vi är i Taiwan och väntar på att papper ska bli klara, medan vi lär känna Elsa. Och hon oss.

tisdag 11 oktober 2016

Nattligt facit

Man skulle kunna spela nattbingo. I varje ruta en potentiell händelse.

Så här blev det i natt:

D. kunde inte somna. Men gjorde det till slut. Dong-Mei vaknade och pep lite. A. kissade. A. gick och lade sig i sin säng. A. ändrade sig och lade sig i min säng. Dong-Mei tappade nappen. Dong-Mei kissade genom blöjan. Jag bytte blöja. Jag kunde inte somna om. Jag lyssnade på två dokumentärer på SR Play. Jag somnade om. Dong-Mei vaknade och krävde att få en Bamsetiding. Till slut gick jag upp och hämtade en. Dong-Mei hade somnat om. Jag kunde inte somna om. Klockan var fem. Jag somnade om. Jag vaknade lite väl sent. Det blev en stressig (fast glad) morgon.

Men ändå. Hellre det än att ligga vaken och tänka att det skulle vara roligt att ha barn.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar