Om mig

Mitt foto
Vi adopterar Elsa. Vi är i Taiwan och väntar på att papper ska bli klara, medan vi lär känna Elsa. Och hon oss.

onsdag 12 oktober 2016

Teckningar

Jag får så många teckningar. A. ger mig flera om dagen. Överst är det en smal rand med himmel, nederst ensmal rand med gräs. Längst till vänster är det ett träd, med eller utan koja i. Sedan en prinsessa med gult hår och krona. Till höger är det ett hus som ofta är tvärrandigt i rosa och lila. Ibland är huset ersatt av en rymdraket.

Jag får så många att jag blir blasé. Som om jag alltid skulle få teckningar.

I själva verket får jag dem i ett par år nu, sedan kan det vara slut. Om de inte blir konstnärer och dedicerar ett verk till mig, och det är väl inte det troligaste, om man ser på statistiken.

Jag måste passa på att känna att jag får teckningar, innan det är slut med teckningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar